Brand strategija je načrt

Strategija blagovne znamke je načrt za uspeh vašega produkta in rast podjetja.

Dobra podjetja ustvarjajo vrednost za svoje stranke, odlična podjetja pa imajo stranke, ki ne morejo brez njih in njihovih rešitev.


Noben korak pri izdelavi strategije ni brez veze ali slučajen.

Vsak gradnik je tukaj zato, da vam pomaga na poti do uspeha.

Izdelava načrta – brand strategije, se začne z razumevanjem, kdo ste vi, kdo je vaša stranka in kakšno vrednost ji prinašate.

Strategijo vaše blagovne znamke začnemo graditi tako, da opredelimo kam želite priti in kako želite, da vas trg – vaša top stranka, vidi in občuti … ker brand so čustva, in to ne vaša.


Blagovna znamka “živi” v srcih vaših kupcev.


Zato podrobno raziščemo sistem vaših prepričanj in vrednot; enako raziščemo tudi vašo stranko.

Zakaj investirati v prenovo branda (rebrand) ali v brand strategijo?  

Ker vam je mar za vaše stranke.

Ko stranke začutijo čustveno povezanost z blagovno znamko, jo bodo zelo verjetno priporočile svojemu krogu ljudi.

Ljudje se obnašamo popolnoma enako, pa naj gre za B2B ali pa za B2C posel… na koncu gre vedno za odnose in komunikacijo H2H (človek-človeku)

Kdaj je pravi čas za brand strategijo?


Ko vidite priložnost za rast, ki vam jo ne uspe ujeti in izkoristiti.


Ko dlje kot 3 sekunde iščete odgovor na:

“kdo sem? … zakaj sem tu? … za koga sem? … po čem sem drugačna/drugačen od drugih v branži?”

Ko imate občutek, da je vse kar počnete v marketingu “itak brez veze”, ker se nikjer nič ne pozna.

Ko imate pošlihtano brand strategijo …

izstopate iz mase podobnih, ste prepoznavni in nepozabni.

… ste samozavestni, ker veste, da vse kar rečete, objavite ali kako drugače date od sebe, odseva vaš pravi jaz in vaše vrednote.

… veste, da ste avtentični in ste magnet za svoje TOP stranke – edine, ki štejejo.


Ob brand strategiji pa so pomembne tudi “super moči” blagovne znamke.


Izpolnite kontaktni obrazec in preverite katere so vaše super moči.

Ljudje zaupamo ljudem.

Posledica tega, da se sistematično ukvarjate s seboj je, da kmalu ugotovite kako zelo in pomembne so vaše stranke za vaše “oglaševanje” in za marketing na sploh.

Podjetje, ki se posveča svoji blagovni znamki, uporablja strateški pristop, in resnično doseže svoje idealne, top stranke.

Uspešno in jasno jim sporoča vrednost, ki jim jo s svojimi rešitvami prinaša.

Ko imate brand strategijo – svoj načrt, imate s tem tudi smernice za konzistentno in dosledno komunikacijo s strankami. S tem bo tudi izkušnja vaših strank z vašim podjetjem (in brandom) odlična.

Da pridemo do “ta prave” strategije za vas, lahko to včasih pomeni popolno prenovo blagovne znamke, včasih pa le preoblikovanje.

Oboje je na prvo žogo strašljivo – a pravzaprav ni. To je investicija v rast in uspeh.

Samo prepleskati fasado”, to ni strategija blagovne znamke.

Vodim vas čez celoten proces gradnje (ali pa prenove), po sistemu FormingBrands.


Skupaj odkrijemo:

  • v kaj verjamete,
  • kaj razlikuje vaše podjetje od drugih v branži,
  • odkrijemo kdo so vaši ljudje (TOP stranke),
  • naučim vas “ljubiti” vašo nišo*.

*najdemo in definiramo vašo nišo in se je nehamo bati

Potem ko “izkopljemo in zalijemo temelje”, naredimo načrt za brand strategijo, ki vas bo pripeljala tja kamor želite.

Ko imate strategijo, ki temelji na poznavanju sebe in vaših TOP strank je to orodje, ki vam pomaga držati fokus in imate smernice za večino odločitev.


Kako poteka oblikovanje brand strategije?

Ponosna sem na to, da strategije za brande pripravljam sistematično.

Od začetka do konca po sistemu in metodi FormingBrands, ki je “moja beba”.


V 20+ letih dela v dizajnu in z brandi sem “na svoji koži” ugotovila kaj deluje in kaj ne; Design Thinking in dvojni diamant pa sta bili metodi, ki sem ju uporabljala še preden sta dobili ime in postali brand.

FormingBrands ne priznava bližnjic, niti instantnih-za-vse-enakih-navodil po katerih bi oblikovali strategijo razvoja branda – razvoja podjetja.  

Po sodelovanju z več deset podjetji vem kaj deluje in kaj prinaša rezultate.

Začnemo z analizo in intenzivnimi raziskovalnimi strateškimi delavnicami, anketami in raziskavami strank in konkurence, oblikujemo persone (avatarje) vaših kupcev, pregledamo temelje (stebre) vašega branda, kako se pozicionirate in definiramo vaše (!!)  vrednote, poslanstvo, vizijo in namen – vaš “zakaj”

ZAUPAJO MI PODJETJA iz različnih branž

Pomagam jim dosegati odlične rezultate pri:

  • povečanju prepoznavnosti,
  • postavljanju sistemov za prodajne in po-prodajne aktivnosti,
  • pri izboljšanju uporabniške izkušnje za njihove stranke in
  • pri internem marketingu.

Nekaj mojih referenčnih del si lahko pogledate tukaj:

Še ostala področja procesa ustvarjanja močnega branda:

FormingBrands-identiteta-blagovne-znamke-oblikovanje

Oblikovanje identitete branda

Identiteta branda je obraz, je “osebna izkaznica” vaše blagovne znamke. Brez tega ni imidža, ki bi navdušil.
Je način kako se razlikujete od množice podobnih na trgu.

FormingBrands-izvedba-in-aktivacija-blagovne-znamke

Izvedba in aktivacija branda

Dobra izvedba in pravilna aktivacija branda   –  prave marketinške kampanje, oblikovanje spletnih strani in nastopa na družbenih omrežjih, oglaševanje in druge kreativne intervencije.

Kako delo z menoj doživljajo moje stranke: