Mnenja strank
Projektov se je v teh 20+ letih nabralo veliko.
Z vsakim so povezani zanimivi ljudje – moji naročniki.
Spodaj si lahko preberete nekaj njihovih vtisov in mnenj kako je sodelovati z mano.
Med izvedbo obeh projektov, ki si ju delala zame – grafično oblikovanje knjige in izobraževanje o digitalnem marketingu, sem se počutil slišanega in razumljenega.
Pri knjigi sem takoj, ko si se lotila dela, videl, da vse res obvladaš in sem se lahko z zaupanjem prepustil trenutku, ko si delo dokončala.
Všeč mi je bilo, da si bila ažurno odzivna in sva se o vseh podrobnostih in korekcijah sproti takoj pogovorila in uskladila. Vse delo zvezi z oblikovanjem ter pripravo na tisk si opravila, kot sva se dogovorila in znotraj dogovorjenih rokov.
Pri digitalnem izobraževanju si imela vsebine lepo strukturirane in si jih podajala razumljivo. Iz enega srečanje v drugega so se vsebine lepo dopolnjevale v celoto in res sem pridobil veliko uporabnega znanja.
S tem znanjem sem nato lahko konkretno izboljšal optimizacijo svoje spletne strani in izboljšal odzivnost pri e-mail marketingu.
Pri knjigi sem takoj, ko si se lotila dela, videl, da vse res obvladaš in sem se lahko z zaupanjem prepustil trenutku, ko si delo dokončala.
Všeč mi je bilo, da si bila ažurno odzivna in sva se o vseh podrobnostih in korekcijah sproti takoj pogovorila in uskladila. Vse delo zvezi z oblikovanjem ter pripravo na tisk si opravila, kot sva se dogovorila in znotraj dogovorjenih rokov.
Pri digitalnem izobraževanju si imela vsebine lepo strukturirane in si jih podajala razumljivo. Iz enega srečanje v drugega so se vsebine lepo dopolnjevale v celoto in res sem pridobil veliko uporabnega znanja.
S tem znanjem sem nato lahko konkretno izboljšal optimizacijo svoje spletne strani in izboljšal odzivnost pri e-mail marketingu.
Marjan Račnik
NLP coach,
Vodja.si
NLP coach,
Vodja.si
Včasih potrebujete pametnega, izkušenega zunanjega sodelavca, ki vam bo pomagal branding videti v drugi luči. In Lana Stojan JE ta oseba. Njen edinstven pristop in strokovnost sta bila neprecenljiva za razvoj moje blagovne znamke.
Seveda sem v preteklosti večkrat delala z velikimi brezosebnimi agencijami, a menim, da Lana s svojim butičnim pristopom izstopa predvsem zaradi svojega globokega razumevanja blagovnih znamk in načina kako ti da občutek, da si zanjo njena najpomembnejša stranka. Pri njej si v varnih rokah!
Pri oblikovanju branda, mi je potrpežljivo svetovala glede pomembnosti osebne blagovne znamke, pri čemer je uporabila različne coaching tehnike, da me je vodila skozi proces njenega nastajanja ter oblikovanja in poskrbela, da sem razumela vsak korak procesa.
Ponudila mi je preproste, a hkrati globoke razlage o tem, kaj deluje najbolje in zakaj, kakšni so trendi in kaj pomeni jasno skomuniciran vizual. Njena sposobnost, da razčleni kompleksne koncepte v enostavno razumljive ideje, je res neverjetna.
Zato Lano Stojan priporočam vsem, ki iščejo izjemne storitve postavitve branda in modernega grafičnega oblikovanja. Njeno globoko razumevanje blagovnih znamk, skupaj z jasnimi in enostavnimi razlagami, zagotavlja, da vsak projekt ne samo izpolni, ampak preseže pričakovanja. Pri njej boste res v varnih rokah!
Seveda sem v preteklosti večkrat delala z velikimi brezosebnimi agencijami, a menim, da Lana s svojim butičnim pristopom izstopa predvsem zaradi svojega globokega razumevanja blagovnih znamk in načina kako ti da občutek, da si zanjo njena najpomembnejša stranka. Pri njej si v varnih rokah!
Pri oblikovanju branda, mi je potrpežljivo svetovala glede pomembnosti osebne blagovne znamke, pri čemer je uporabila različne coaching tehnike, da me je vodila skozi proces njenega nastajanja ter oblikovanja in poskrbela, da sem razumela vsak korak procesa.
Ponudila mi je preproste, a hkrati globoke razlage o tem, kaj deluje najbolje in zakaj, kakšni so trendi in kaj pomeni jasno skomuniciran vizual. Njena sposobnost, da razčleni kompleksne koncepte v enostavno razumljive ideje, je res neverjetna.
Zato Lano Stojan priporočam vsem, ki iščejo izjemne storitve postavitve branda in modernega grafičnega oblikovanja. Njeno globoko razumevanje blagovnih znamk, skupaj z jasnimi in enostavnimi razlagami, zagotavlja, da vsak projekt ne samo izpolni, ampak preseže pričakovanja. Pri njej boste res v varnih rokah!
Bilo nam je in še bo veselje sodelovati z vami. Zadovoljili ste naša pričakovanja in želje.
Svoj posel obvladate na visoki strokovni ravni, s prefinjenim občutkom za razumevanje želja naročnika in toleranco, ko gre za soočanja mnenj in idej med naročnikom in izvajalcem.
Hvaležni smo vam za vse vaše predloge in to, da ste začutili, koliko nam pomeni Herbalija. Hvala!
Svoj posel obvladate na visoki strokovni ravni, s prefinjenim občutkom za razumevanje želja naročnika in toleranco, ko gre za soočanja mnenj in idej med naročnikom in izvajalcem.
Hvaležni smo vam za vse vaše predloge in to, da ste začutili, koliko nam pomeni Herbalija. Hvala!
Barbara E. Hernavs
Herbalija turizem
Herbalija turizem
Lana je oseba z veliko razumevanja in čutenja, kaj potrebuje katero podjetje za pravilno pozicioniranje na trgu, predvsem kaj je blagovna znamka, kaj pomeni branding in kako ga ustvarjati.
Pomembno ji je globlje dojemanje strategije in vizije posameznika, ki sestavlja celoto.
Je umetnica povezovanja in ustvarjanja vrhunskega odnosa med podjetjem in njihovimi strankami.
Pomembno ji je globlje dojemanje strategije in vizije posameznika, ki sestavlja celoto.
Je umetnica povezovanja in ustvarjanja vrhunskega odnosa med podjetjem in njihovimi strankami.
Silvester Kmetič
prodajni in vodstveni coach,
KHD Skupina d.o.o.
prodajni in vodstveni coach,
KHD Skupina d.o.o.
Iskrena hvala. Lana Stojan je grafična oblikovalka, ki ni samo to.
Ko smo se prvič dogovorili za prenovo najinega logotipa je gospa Lana želela, da se srečamo iz oči v oči. Želela naju je začutiti kot osebi in spoznati najin način razmišljanja.
Skozi naše spontane in pristne pogovore je njen izkušen um že posodabljal in dopolnjeval najin dosedanji prepoznavni znak. Tako smo spremenili nekaj starega v nekaj novega.
Skratka gospa Lana ima zelo človeški in nadvse profesionalni pristop k človeku.
Ko smo se prvič dogovorili za prenovo najinega logotipa je gospa Lana želela, da se srečamo iz oči v oči. Želela naju je začutiti kot osebi in spoznati najin način razmišljanja.
Skozi naše spontane in pristne pogovore je njen izkušen um že posodabljal in dopolnjeval najin dosedanji prepoznavni znak. Tako smo spremenili nekaj starega v nekaj novega.
Skratka gospa Lana ima zelo človeški in nadvse profesionalni pristop k človeku.
Maja in Andraž Kastelic
Posestvo najin vrt
Posestvo najin vrt
Vsekakor velja dejstvo, da si strokovnjakinja na področju oblikovanja.
Super si mi tudi pomagala pri komunikaciji s Kitajsko, kjer so mi potem karte s finančnimi recepti tudi tiskali – da je bil res ves material pripravljen kot mora biti in je tudi tisk super stekel. Opozorila si me na vse pasti pri škatlici, vrsti materiala itn.
Super si mi tudi pomagala pri komunikaciji s Kitajsko, kjer so mi potem karte s finančnimi recepti tudi tiskali – da je bil res ves material pripravljen kot mora biti in je tudi tisk super stekel. Opozorila si me na vse pasti pri škatlici, vrsti materiala itn.
Ana Vezovišek
finančna svetovalka,
Vezovišek in partnerji d.o.o.
finančna svetovalka,
Vezovišek in partnerji d.o.o.
Med celim projektom oblikovanja logotipa sem se počutila slišano. To mi je bilo najpomembnejše. Dejansko si se odzivala na moje želje, muhe, vizije.
Nisi videla le projekta, imela sem feeling, da dejansko čutiš in se povezuješ z mojim poslanstvom. In moj logotip to res izžareva.
Navdušilo me je, da si ustvarila varen prostor, da se tudi kot »amater« lahko vključim v oblikovanje; da ti ni šlo na živce, da sem lahko povedala v katero smer se želim zapeljat. In da sva lahko vpeljali spremembe tudi potem, ko je bil že prvi osnutek narejen (brez sistema: take it or leave it).
Proces zelo interaktiven, komunikacija stalna, meni je bila top izkušnja. Hvala 😊
Nisi videla le projekta, imela sem feeling, da dejansko čutiš in se povezuješ z mojim poslanstvom. In moj logotip to res izžareva.
Navdušilo me je, da si ustvarila varen prostor, da se tudi kot »amater« lahko vključim v oblikovanje; da ti ni šlo na živce, da sem lahko povedala v katero smer se želim zapeljat. In da sva lahko vpeljali spremembe tudi potem, ko je bil že prvi osnutek narejen (brez sistema: take it or leave it).
Proces zelo interaktiven, komunikacija stalna, meni je bila top izkušnja. Hvala 😊
Sama še nikoli nisem imela izkušnje z izdajo knjige, a priznam, da si našla način, da sem se v celotnem procesu počutila, da imam stvari pod kontrolo.
Všeč mi je bilo, da si si vzela čas in da si želela narediti knjigo res personalizirano… slika na knjigi še danes spominja name… še sama imam občutek, da stojim na naslovnici. 💪😀
Všeč mi je bilo, da si si vzela čas in da si želela narediti knjigo res personalizirano… slika na knjigi še danes spominja name… še sama imam občutek, da stojim na naslovnici. 💪😀
Nataša Kozlevčar
finančna svetovalka,
Vezovišek in partnerji d.o.o.
finančna svetovalka,
Vezovišek in partnerji d.o.o.
ZAUPAJO MI PODJETJA iz različnih branž
Pomagam jim dosegati odlične rezultate pri:
- povečanju prepoznavnosti,
- postavljanju sistemov za prodajne in po-prodajne aktivnosti,
- pri izboljšanju uporabniške izkušnje za njihove stranke in
- pri internem marketingu.